wtorek, 24 maja 2011

Moulin Rouge

Bardzo spodobał mi się film, który poleciła mi Sandra - Moulin Rouge. Musical, romans, dramat, czyli kwintesencja tego, co lubię najbardziej. Świetna gra aktorów, Nicole Kidman i Evana McGregora. Początek mnie nie zachwycił, ale z biegiem czasu pokochałam ten film. Muzyka jest niesamowita!!! Na samym końcu popłakałam się. Polecam!

Moulin Rouge to najsłynniejszy i najbardziej skandalizujący nocny klub Paryża przełomu wieków. Jego gwiazdą jest Satine (Nicole Kidman), piękna kurtyzana, o której względy zabiega bogaty książę (Richard Roxburgh). Ona kocha jednak Christiana (Ewan McGregor), ubogiego poetę, który przybył do Paryża, by poznać smak dekadenckiego życia. Satine nie chce być tancerką - marzy, by zostać prawdziwą aktorką. Książę godzi się sfinansować wystawną rewię z jej udziałem, stawia jednak jeden wa
runek - zakochana w Christianie kurtyzana ma zostać j
kochanką...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz